piątek, 23 października 2009

gemini - explanation


ty - emocjonalna, impulsywna, marzycielska. ciągle chcesz czegoś nowego, szukasz doświadczeń emocji. nie potrafisz przewidzieć konsekwencji tego, co robisz.  i tak naprawdę nie interesują cię te konsekwencje. podejmujesz decyzje i musisz mieć wszystko już, natychmiast. nie czekasz na nic i na nikogo. zaczynasz 1000 rzeczy robić i szybko się nudzisz i....przestajesz. masz zaczętą naukę kilku języków i ciągle ci się nie chce do tego wrócić. wolisz siąść na fejsie albo na gadu czy messengerze i gadać z kilkoma osobami na raz, albo puścić House'a zamiast wziąć się za robotę. boisz się świata i nie próbujesz go zrozumieć uważając, że jest wredny i niesympatyczny i wolisz założyć słuchawki, żeby się z tego świata odłączyć. żyjesz w swoim świecie i tak naprawdę nie interesuje cię nic poza nim
i ja - ktoś, kto musi zebrać pozory, że jesteś taka, jaką widzą cię ludzie, porządna, odpowiedzialna i uporządkowana. twój głos rozsądku, który zmusza cię do nauki, pracy i kontaktów z tym światem zewnętrznym. to ja piszę tu bloga choć ty jesteś bohaterką. ale za często przejmujesz nad nami kontrolę. to ty zaczęłaś pisać książkę, podobno dobrą, bo było ci to potrzebne, żeby uporać się z emocjami, z ich nadmiarem, ale to ja teraz muszę ją skończyć. i tak jest ze wszsytkim, ty zaczynasz i nie myślisz, a ja muszę po tobie robić porządek....chyba coraz mniej cię lubię. ale jesteśmy ze sobą związane i musimy razem żyć. więc bądź łaskawa ułatwić mi czasem życie

Brak komentarzy: