poniedziałek, 11 stycznia 2010

"życie to głupi żart...

...choć miewa czasem gest, marny gest
czy miałam kiedyś fart? zdarzyło się we śnie
na jawie nieco mniej....
tak chciałam być, tak chciałam lśnić
chciałam ze światem ładnie grać,
lecz świat znaczone karty ma
zawsze przegrana byłam ja
tropi mnie lęk, ściga mnie strach....
zaszyć się gdzieś w jakąś noc
zagasić w sobie świat, cały świat
i nie czuć więcej, bo skąd brać na czucie fart
czy zdołam jeszcze raz"
oddajcie mi moje życie....pierwszy w tym roku atak depresji....chcę spowrotem mojego męża, moje życie, to wszystko, co mi los zabrał, bo za dużo tego, jak na jednego człowieka...nie chcę tak...

1 komentarz:

amilitz pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=xMkm80GWDKM
masz ładną muzyczkę, mój synek tam gra:)

a tu można kupić:
http://www.amazon.co.uk/Come-With-Me/dp/B0033CU4X0/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=dmusic&qid=1263395475&sr=8-2
[wiem, troche spamuje, ale chyba trzeba dziecko reklamować co nie? jak ci się chce to prześlij znajomym]

trzymaj się:* i powiedz kiedys jak ci się 'opowiesci'- film podobały