wtorek, 22 marca 2011

wiosenne porządki

w antyradiu kazali zrobić wiosenne porządki....ale na szczęście nie mają na myśli mycia okien (jeszcze przez nie widać), odkurzania kątów (i tak kot linieje, to syzyfowa robota), czy sprzątania biurka (to już w ogóle nie ma szans, należało by po prostu zgarnąć do torby, ale tam na pewno są jakieś skarby, których nie chcesz się pozbyć).  oni mają na myśli porządki emocjonalno-myślowo-przyjacielsko-takie tam....
no to robimy. od końca jadąc, bo to najłatwiejszy fragment: przyjacielsko jest bardzo dobrze...no co, niektóre rzeczy ci się udały. masz kilku przyjaciół, których bardzo cenisz...jakby tak w ramach porządków przejechać się po cyferkach, to ....coś koło 9. liczba może nie imponująca, ale to tacy, na których w 100% możesz liczyć i zawsze mogłaś. więc tu w ramach porządków możemy ticknąć "super"
jedziemy dalej: praca - tu już jest bardziej skomplikowane...ale, robisz coś, co sprawia ci przyjemność...no dobrze, lubisz uczyć, nie znosisz tych wszystkich teoretycznych pierdół, protokołów i innych takich...ale uczyć lubisz...czasem studenci dają ci wkurwa i doprowadzają do szewskiej pasji, ale ...generalnie, powiedzmy, że "ok"
dalej: posiadana pasja - posiadasz! pasja to mało powiedziane, pierdolec jest raczej bardziej odpowiednim określeniem, jak to madzia określiła? zboczeniec muzyczny? no, racja. czyli tu jest świetnie....biorąc jednak pod uwagę, że posiadanie pasji to nie wszystko, trzeba jeszcze być w tym dobrym, sprawa się komplikuje... ale uczysz się i ponoć coraz więcej umiesz...więc znowu możemy powiedzieć "ok" w kierunku "super"
no i skończyły się dobre oceny....myślowo: jesteś zerem...dosłownie, bo takie są twoje myśli, czyli tu zaliczasz  zero punktów, zaznaczamy "masakra"
w emocjach należałoby zaznaczyć "schizofrenia"...jednego dnia jesteś pełna chęci i zapału, kolejnego masz depresję...więc tu pozostajesz jak zwykle w niewiedzy co zaznaczyć by należało....jakieś propozycje?
a w ogóle piter zgrał ci płytę z pasji sprzed 2 lat i ją przesłuchałaś....nie jest tak źle z tym twoim śpiewaniem, możesz TROCHĘ w siebie uwierzyć...piotruś, jak czytasz, to kocham cię i mam w nosie, co twoja dziewczyna-narzeczona na to....:)))) chociaż to by mogło pod pedofilię podpaść :))))))
ok, porządki zrobione, enough  of that shit

10 komentarzy:

Unknown pisze...

Monia w jednym stwierdzeniu się z Tobą w życiu nie zgodzę ,że tak powiem po prostu pierdolisz koleżanko :))) tak ,tak se żarty robisz chyba mózg Ci wypiorę i zaskoczy na 6 Kobieto.............. puchu marny :)))) każdy ma chwile słabości ale wiesz co to nie może być zero !!Zero by było jakbyś wcale nie myślała ooooooo

Więcej ale to więcej wiary w siebie ooooooooooo podobają mi się Twoje porządki ...........mnie to się nawet sprzątać nie chce;/

singingirl pisze...

już Ci napisałam....sprzątaj sprzątaj...co z Ciebie za gospodyni? chyba, że chłopaków zatrudnisz do sprzątania :)

Unknown pisze...

na wielkie pranie to w sobotę będzie czas:))) albo poczekam aż się wypierzemy kiedyś razem w wodzie ognistej

singingirl pisze...

kochanie, sobota to pranie chłopa...karol!!!!!! uciekaaaaj!!!!!
chlać razem możemy w wolnej chwili.....w każdej wolnej chwili, w dobrym towarzystwie nawet kac mi nie straszny....:D

Unknown pisze...

Chłopa to ja już wypiorę na święta :))) a jak się w końcu spotkamy to schizofrenie wypierzemy :))) bo to się widać rozprzestrzenia

singingirl pisze...

żeby nie było: pfffff....moja schizofrenia ma się świetnie, żadne pranie jej nie przeszkodzi :)

Unknown pisze...

Mówisz ,że z tym si trzeba zaprzyjaźnić i pranie nie działa :))) nic to damy rade;)

Guitar-Nerd pisze...

No no widzę, że mam parę zaległości w czytaniu. Ale nadrobiłam wszystko!!!
Ostatnio byłam wielce zapracowanym człowiekiem - kocham swoją pracę :D

Hehe a wiesz, że ja mam Cię zapisaną w telefonie "Monika Muzyczny Zboczeniec" ? ;)

Kurcze, pospiewałabym coś z Tobą, może jakiś duecik.
W ogóle po koncercie gwiazdkowych czuję się jakaś pominięta jeśli chodzi o solówki - Druhna się pogniewała na mnie czy co? :(

Ps. być może będe mogła wpadać czasem w poniedziałki!
Ps.2. Faktycznie troche za krytyczna jestes wobec siebie ;) wiecej wiary!

Spatz pisze...

No nooooooo, moja M. si eza wiosenne porzadki wziela ;9 jak juz tak ogarniasz ostro to moze i u mnie ogarniesz, pare zer i by sie u mnie znalazlo, wiesz o czym mowa ;)

Ja tam innej ciebie nie znam, zawsze bardzo suwowa co do samooceny!!! my ci tu spiewamy ze masz talent a ty na nam na zlosc falszowac zaczynac!!!

Jak moge ci zaproponawac cos do nastepnych porzadkow ? DAJ TERAZ Z LEKKA NA LUZ CO WLASNEJ KRYTYKI ;) i usmiechaj sie czesciej so siebie!!

Ahaaaaaaaaa, o wypiciu wody zycia z ta pania calkiem wyzej to mozesz pomarzyc, chyba ze znow ja odwiedzisz :p :))( to tak prawie jak ze mna bylo do teraz ;) Pani B. mozesz bic :))

singingirl pisze...

do teraz do teraz....poczekaj ty, jak tym razem spróbujesz nawalić, toja cię nawalę....
do pani B. daleko nie mam, wsiadam w pociąg i tylko jej na gadu dam znać, że ma wodę ognistą szykować :)
Magda, nie czuj się pominięta, nie zawsze można, wiele osób jest i to dobrze, że jest zróżnicowanie :)
a propos fałszować: ciotki, płytę z pasji chcecie? jak będziecie grzeczne, to wam wyślę :)