środa, 23 marca 2011

lekcja angielskiego 2. writing

parę nowych kwiatków moich robaczków....
oszczędzę "czytaczy" i wersja angielska zostaje pominięta :P
temat: eutanazja - za i przeciw
"argumentem przemawiającym za eutanazją jest możliwość transplantacji organów"
- hmmmm....z góry serdecznie dziękuję za organy kogoś, kto nadawał się już tylko do wykonania na nim zabiegu eutanazji, z całym szacunkiem dla niego

"eutanazja jest uzasadniona w przypadku śmierci mózgowej"
 - to nadal eutanazja? chodzi mi po głowie ten nieboszczyk i jego bandaż

temat: dawca narządów - moralny obowiązek każdego
"należy w ciągu całego życia dbać o siebie i swoje organy (jak wątroba, nerki, płuca), żeby były po śmierci dobre do przeszczepu"
- ciekawe dlaczego od razu mam chęć zapalić i urżnąć się w zimnego trupa....

"decyzja o zostaniu dawcą organów jest tym trudniejsza, gdy chodzi o nasze życie. czy zdecydujemy się poświęcić życie, żeby być dawcą?"
- a tu mi zajechało ruską mafią i handlem organami....

that's all folks

2 komentarze:

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Ciotka te Twoje studenty to co raz to lepsiejsze są :))))) płakam ze śmiechu :))))) że tak powiem :))))

poprawiłam bo z rozpędu nie dość ,że głupoty wypisuję to byłam jeszcze lepsza z bykami :))))